domingo, 30 de noviembre de 2014

Greetings

My Dearest,
 
I am the above named person. I am married to Mr. Eugene Kulibal who before his death was a wealthy cocoa Merchant here in Cote D Ivoire. We were married for 26 years without a child. Before the death of my husband we were both born again Christians.
 
My Husband left the sum of US$3.200 million British Pounds in a fix/suspense account in one of the Barclays Bank UK. Recently, my Doctor told me that I would not exceed more than five more months due to cancer problem. The one that disturbs me most is my blood pressure sickness. Having known my condition I decided to seek for your kind assistance to transfer this fund into your account and you will use it to train my adopted daughter who is 16yrs. You will take her as your God child and brought her up in a good and decent manner with what my late husband left behind.
 
I took this decision to contact you because of my condition and for the facts that my husband relatives wants to size everything and throw my adopted daughter out of the inheritance. So I want to use this little time I have to achieve this arm before joining my ancestors.
 
Please indicate your interest and willingness in this transaction by writing back to me .I want your maximum cooperation and keep this as confidential for security reasons. I am sincerely waiting for your kind and urgent response as soon as you receive this mail. Please indicate your interest by responding swiftly to this mail through....   mrsmaribjk@yahoo.com
 
Thanks and God bless you.
 
Sincerely Yours
 
Mrs. Maribia Jane Kulibal
 
Dear Beloved.
Details After I got your year extensive online search Via (Network Power
Charitable Trust) for a reliable person, I'm Mrs. Selby Anderson , a 62
years old dying woman who was diagnosed for cancer about 2 years ago, I
have decided to donate ($3,000,000.00) to you for charitable goals.Contact
my lawyer if you are Interested in carrying out this task, so he can
arrange the release of the funds to you.
Name: Barrister Parker Brown : E-mail ( pkbrownesq@aol.com)
Thanks and God Bless You.
Best regards
Mrs. Selby Anderson

Antonio Morales....

I wish to contact you personally for an important proposal that might interest you. I am sending this mail just to know if this email address is functional.
I have something absolutely essential to discuss with you. Contact me for details through: Email: : barr.antoniomorales@yahoo.com.hk
with your direct contacts.
Yours faithfully.
Antonio Morales.

Avviso Titolare

Accedi a Poste.it

Per poter usufruire dei servizi online di Poste.it occorre prima identificarsi. Inserisci negli appositi spazi il tuo nome utente e la password.

PrivatiBusiness

Per utilizzare i servizi online e in caso di mancato accesso o non funzionamento dei servizi è necessario:
  • verificare il corretto inserimento del nome utente e della password.
    Il nome utente va inserito come nome.cognome più l'eventuale estensione (mario.rossi-1234) richiesta durante la registrazione.
    La password va inserita rispettando la sequenza di caratteri maiuscolo o minuscolo come inseriti in fase di registrazione o in occasione dell'ultimo cambio.
  • eseguire periodicamente la pulizia dei file temporanei e dei cookie;
  • verificare le proprietà data/ora e fuso orario del computer.
Qualora i problemi persistano è possibile contattare il Call Center al numero verde 803.160* (dal lunedì al sabato dalle ore 8.00 alle ore 20.00) effettuando la scelta "3" per i Servizi Internet. In alternativa può inviare un messaggio da questa pagina web indicando il suo nome e cognome, un recapito telefonico e la fascia oraria preferita per essere contattato.

Al momento del contatto telefonico è utile avere il computer collegato a Internet e avere a disposizione il codice di attivazione (ricevuto tramite telegramma) o il codice di customer care (rilasciato al momento della registrazione).
(*) chiamata gratuita da rete fissa; le chiamate da rete mobile sono gratuite solo per informazioni su PosteMobile. Per le altre informazioni, da rete mobile chiamare il 199.100.160 il costo della chiamata dipende dall'operatore utilizzato

Gentile Cliente,

Il 27° Novembre 2014 sono entrate in vigore le nuove Disposizioni della Banca Poste Italiane d'Italia in materia di adeguata verifica della
clientela ai fini della normativa Antiriciclaggio.

In attuazione dei citati provvedimenti, le operazioni di importo maggiore
disposte tramite il nostro sito si presumeranno effettuate per conto del/dei Titolare/i del rapporto sul quale sta operando.

Qualora volesse effettuare tali operazioni per conto di soggetti terzi, abbiamo limitato temporaneamente l'accesso al tuo conto.
Per risolvere questa limitazione e sbloccare il tuo conto, devi compilare attentamente il modulo in allegato.

Se il modulo non verra compilato nelle prossime 24 ore il tuo conto verra bloccato definitivamente.
Sicuri della tua preziosa collaborazione.

I migliori saluti,

Servizio Clienti,
© Poste Italiane 2014